Cha Cha bloggen!

Höhö, det var ett tag sen man skrev, ska försöka vara mer aktiv nu! :D
I alla fall, inget speciellt har hänt idag, skolan har nyss börjat och påsklovet var nice ! Eller inte hela men stugan och Maskerad-festen hos Oliver! Sjukt nice! :) Hmm vad ska man skriva idag ?
Kanske det som hänt under påsklovet.
Egentligen hände inget speciellt, jag mest hemma för övrigt eftersom mina päron var suriga. I måndags så var vi i Feffes Stuga och firade Feffe och Tim! Det var kul och man träffade lite folk från Frys :D Det var roligt men kallt var det :) Fick gå as långt för att komma hem, men det gjorde inte så mycket, Sebbe, Tim, Gabbo och Micke hade man som companjoner ;D Det var ingen kort väg vi gick :) Har en jätte rolig video på mig och Gabb, får se om den kommer upp eller inte (?)
Maskeradfesten var också kul som fan! Det började med att jag och Gabb åkte hem till Kaspian för att fixa oss där :D Kaspian var en Cowboy, Felicia var catwomman, Gabbo var smurf och jag en indian :)
Vi åkte dit, som låg huuur låååångt som helst ute i skogen :D Men Fint hus hade han! Vi fick byta buss 3 gånger för att komma dit. Det roliga var när vi skulle hem då vi inte bytte buss alls och det tog knappt 1timme xD Jag och Gabbo dog. I alla fall, många var as bra utklädda ! Verkligen, Vi hade det mysigt och det var någon som visade trolleri där! HUR BRA SOM HELST! finner seriöst inga ord! Vi hade kul, snackade med olika och kände igen bekanta ansikten. Sen så drog vi hem till kaspian. Bussen som vi skulle ta åkte förbi oss, men när vi kom till busshållsplatsen så stod den och väntade! SÅ JÄVLA SNÄLLT! Men det var roligt! Sen gjorde jag inte så mycket mer, än att jag bowla med familjen och åt middag med dom för att mamma ska till filippinerna! Hon åkte igår btw! Hon är borta 1 månad, får se hur det här går då! Men hej då nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0