Helloojj!

Hejsan! Haha lite bättre har man blivit på det här :D
Jo igår var jag hos Johanna sedan Lina, det var meningen att vi skulle ut men det blev inget.
Jag ska ut idag istället med några i klassen och ett par andra kompisar :)
Vi var först hos Johanna som fixade vårat hår. Vi var där en stund och pratade med henne sen gick vi ner till Lina.
Aja, igår så kollade jag och Lina på New years eve, den var faktist väldigt bra!
Och så såg vi The lost boys som sög, men vi kollade ändå på hela.
Sen när vi la oss så snackade vi jätte länge om allt. Det var väldigt intressant att vi bara sjönk in i samtalsämnet och kunde inte sluta prata.
Haha idag har jag jätte fluffigt hår :D
kanske skriver något inlägg innan jag drar! Men bara óm jag hinner!
PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0