Snooor

Haha omg hur många gånger har man försökt att lova att skriva på den här bloggen! xD
Aja nu kommer i alla fall ett inlägg!
Idag så har det inte hänt så mycket, jag åkte hem från Gabb efter att ha sovit hos henne. När jag kom hem städade jag mitt rum som var världens djungel... -.- Men nu ser det i alla fall ut som ett rum... har inte städat klart. Kollat lite på fotboll med familjen, England vs Italien, fast jag är inte så insatt så jag gnuggade mina tänder i citron och salt!
Och jag är också jätte förskyld eller alergisk mot något för jag snorar väldigt mycket :O
Det måste va allt damm och katt hår som jag jag attakerat ! Känner att jag är normal!
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0