30 days challenge

Jag har jävligt tråkigt och vi har knappt nått o skriva om i den här bloggen så kör en standard grej på bloggar..
As kul, kommer säkert faila och glömma bort skiten xD får se hur de går :)
Börjar imo.

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – En gammal bild på dig själv
Dag 3 – Fem sanningar om dig själv
Dag 4 – Bild på en person som du saknar
Dag 5 – Dagens outfit
Dag 6 – En bild på en person som är snygg
Dag 7 – I min handväska
Dag 8 – En bild som gör dig glad
Dag 9 – Favoritbandet
Dag 10 – Mina rädslor
Dag 11 – En bild som du alltid skrattar åt
Dag 12 – Favorit film
Dag 13 – Du och någon klasskompis
Dag 14 – Om jag blev rikast i världen
Dag 15 – Den nyaste bilden på dig själv
Dag 16 – Pinsammaste minnet
Dag 17 – Mina ambitioner
Dag 18 – Min favoritplats i vardagen
Dag 19 – Någon i din släkt
Dag 20 – Senaste lyssnade låten
Dag 21 – Saker jag stör mig på
Dag 22 – Detta skulle jag vilja göra innan jag dör
Dag 23 – Den fulaste bilden på en själv
Dag 24 – Favoritårstid och varför
Dag 25 - Bild på familjemedlemar
Dag 26 – Något jag är beroende av att använda varje dag
Dag 27 – En bild på mitt favoritgodis
Dag 28 – Vad jag vill bli när jag blir stor
Dag 29 – Bild på favoritplagget
Dag 30 – Ett sommarminne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0