extra långt lov!

ja.. va ledig idag eftersom min kriminologi var inställd så jag har varit hemma både igår och idag ^^
Igår va jag iallfall i stan med Zari, skulle luncha med Kalle emma och Philip men de blev inte av så vid 2 mötte jag Zari i stan, gick mot Gamla stan tog lite bilder och gick i en serie tidnings affär, sen hitta vi nån annan as cool affär där Zari köpte en tröja och jag ett par glajjor :D
Åt på donken och sen åkte vi till tc igen och kollade i den nya piercing affären vi hitta för några veckor sen :D

Idag har jag bara varit hemma och chillat, skönt men längtar lite till skolan, för att träffa alla :D
saknar killarna ^^

jaja, hare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0